5.3.09

This was fun!

Idag och igår var bra dagar. Igår var inget märkvärdigt iofs, men först jag var värsta powerwoman i en och en halv timma på gymmet vilket resulterar i träningsvärk idag, och sen hade jag och mamma tvätt/tv-kväll ihop. Mycket trevligt, vi åt god mat, manglade och drack kaffe.
Idag på dagen tog jag en lång promenad, samt gick till systemet för första gången på en månad omg! Sen nu på kvällen var jag i Sussis nya lya. Hedvig kom också, och LB satt vid datorn bredvid oss. Vi drack lite bubbel och pratade om... ganska mycket saker, jag kan inte PINPOINTA något, haha. Hur som helst var det trevligt och jag tror att Suss och LB kommer få det mycket bra i lägenheten. Jag tror även att inflyttningsfesten kommer bli helt ACE!

Nu sitter jag och chillar, dricker en Miller och ska snart kolla på Grounded for Life(en av världens bästa sitcoms) på TV4Komedi.

Imorgon fyller min mammi år(YAY) så jag och Rolf har en liten grej på g. Med risk för att mamma läser detta ska jag inte skriva vad, jag återger detta senare!

Nu ska jag dock återge en bild av mig själv som jag tog tidigare idag medan jag sminkade mig. Då jag 1)hade lite bråttom till bussen, och 2)ändå tycker om att fota mig själv har jag döpt detta specifika fall av egoism till:
THIS WAS FUN BUT I HAVE TO LEAVE!

1 kommentar:

Malin Florhage sa...

Hälsa söta mammajättemycket grattis från mig!!! MYCKET VIKTIGT!!

Puuuussss