21.3.09

Lördag förmiddag

Gud vad långsam jag är idag! Malan ska komma hit och käka middag, så det kanske är dags att svida upp mig och gå ner till centrum och handla mat. Men nä, jag ba sitter här och kollar på internet.

Igår vad jag och Susan hemma hos Hedvig en sväng, där vi spelade kort. FINNS I SJÖN OCH VÄNDTIA OCH HEJ KNEKT! Ingen poker, det är jag lite besviken över såhär i retroperspektiv! Efter detta gick vi till Eken där vi mötte upp Marcin och Anna och en glad man, vi blev även uppvaktade av färgade gentlemen som ville dutty-danca med oss. Det är inte ofta jag går ut för dansens skull, igår var ej ett sådant tillfälle, men det blev det. Hur som helst var det en slirig svirig kväll! Hur som helst har jag inga pengar nu. Eller efter att jag köpt mat nu kommer jag fan inte ha det. Det är lite stressande.

Inga kommentarer: