26.3.09

Kritisk blogg

Jaha. Så ville jag zappa lite mellan kanalerna igår, ba ligga i sängen och vara lite ofokuserad ett tag, när jag snubblar på VAD? Jo, Kajsa Ingemarssons nyckelben, på Snacka om Nyheter på kanal nio. Själva "snubblandet" var ju bildligt nu, men man skulle nog kunna sätta krokben för den största av fötter bakom de där befästningarna till benknotor.

Om det är NÅGOT jag vill slippa när jag kollar på teve, så är det att se någons anatomi dansa bakom ett alldeles för klent hudlager, för inte nog med att nyckelbenen vajade som flaggor i vinden, hela struphuvudet var fullt synligt för den som ville, ELLER INTE VILLE, titta!

Om jag ser Ingemarsson på teve iklädd något annat än polotröja igen, ja då ringer jag till Jonas Sjögren och ber honom att omgående se över Ingemarssons diet.
Kolla bara! USCH!