10.3.09

Hemsideloggen

Här om dagen använde jag one.com's supportchat, samt pratade ledigt med dem.

Chat InformationVar vänlig vänta på att en supporter svarar.
Chat InformationDu chattar nu med 'Ronny'


Ronny: Hej och välkommen till One.com chatsupport. Hur kan jag hjälpa dig?

Du: Hej!

Du: Asså jag vet inte riktigt om det här är mitt eller ert "fel"

Ronny: Låt höra

Du: men jag kan inte lägga upp min hemsida längre

Du: det är ytterst konstigt för det gick här om dagen

Du:
så gjorde jag en ändring(inget fel i koden jag lovar!) och sen när jag skulle uppdatera så ba "NÄH!"

Du: nu står det Forbidden You don't have permission to access / on this server.

Ronny: Okej. Låter lit kontstigt. Vilken domän gäller detta och var får du meddelandet?

Du: hm, det gäller bionicvapourgirl.se

Du: och meddelandet står på hemsidan liksom

Du: det är vad som står om man skriver in adressen, och alla kan se det

Ronny: Aha. Stavfel jag fixar

Du: va!

Ronny: Index.html ska vara index.html

Du: Oooo

Du: fan ta min perfekta stavning

Ronny:
Fixat. SEn är bilderna fel. Men du måste ha länkat det fel

Du: Du är fantastisk! Och här sitter jag och påstår att det inte är fel i koden

Ronny:
Sånt händer

Du: superbt

Ronny:
Tack. Nu ska du bara göra om länkarna till bilderna så visas dessa också

Du: Yes! Härifrån ska det inte vara några problem

Du: Tack så jättemycket!

Ronny: NP. Ha en trevlig dag

Du: Desamma Ronnyboy!

1 kommentar:

Foad sa...

hahaha. genialt.