3.3.09

Kära klagboken

Jag tappade en kort sekund tron på livet när jag tittade på DEN RÄTTE FÖR ROSING tidigare ikväll. Asså samtliga karlar som hon valt ut är ju HELT värdelösa. Jag skulle inte synas inom en radie av fem kilometer från en sån karl. Då sa jag såhär till mamma "herregud är detta vad svenska tjejer har att välja på det är ju ömkligt", varpå hon sa "ja fast det var ju 1000 pers som sökte", och det var ju sant. Dvs sveriges ett tusen mest värdelösa män sållade ut sig själva så att vi andra vet vilka vi ska hålla oss undan från. "Jasså du SÖKTE ALLTSÅ TILL RÄTTE FÖR ROSING! Intressant. Oj kolla vad klockan är nu måste jag gå HEM HEJDÅ"

Det har varit en konstig vecka förresten, väldigt dåliga nyheter och väldigt goda nyheter blandat sådär. Jag orkar inte redogöra för varken eller, jag ba säger att så har det varit.
Jag har försökt teckna lite också, men det har inte gått något vidare då jag för tillfället verkar ha avlagt mig all form av tålamod.
Jag har även misslyckats med att lägga upp min hemsida, men sen lyckades jag en kort stund, sen misslyckades jag igen, och nu får jag det inte att fungera. Detta skall jag undersöka.
Nu ska jag dock göra något helt annat. Undrar vad! Spännande.


Annars har jag ju utvecklat det bästa tidsfördrivet. Jag presenterar:
KANINHOPP MED LJUDEFFEKTER!




FYRA MINUTER SENARE:

HAHAH gud, djur ackompanjerade av explosionsljud är helt klart min nya hobby! Fick precis denna av Foad, efter att han sett min kaninlek:

3 kommentarer:

Foad sa...

JAG DÖR

Malin Florhage sa...

Hahaha.

Du kan vara pöpigast.
Spana in min blogg; Lika som bär inlägget ;)

Mikael Almgren sa...

Alltså jag dog av skratt åt katten! haha