6.3.09

Konst och kost

Jag har gjort en fräsig bild via photoshop på ett rymdskepp i rymden. Kanske det är. Såhär ser det ut:


Jag har även fått min hemsida att funka igen, TYP! Det är två bildlänkar som krånglar, men nu är jag så jävla trött så det får vänta till imorgon.
Jag är nöjd med mig själv, att jag lyckats illustrera lite... jag ska på mappvisning på en byrå på tisdag, så jag behöver allt grafiskt material jag kan skrapa ut ur hjärnbögen. Håller även på att göra en töntig illustration av en påfågel, den blir säkert fin.

MammaRolf och jag firade ju även mammis födelsedag ikväll, först FÖRDRINK(spontanjäst körsbärsöl mmm!) på Akkurat, sen middag på Marie Laveau, och sen godnattdrink på Morfar Ginko. Fint som snus, jag är mätt och trött!
Jag tjusade även blomsterförsäljaren på hötorget, av vilken jag köpte rosa franska liljor, så till den milda grad att han gav mig en vit ros och en klapp på stjärten. Det ena mer uppskattat än det andra.
Imorgon ska mamma och jag eventuellt dra till nationalmuseum och titta på utställningen med Pre-Rafaeliterna. DET är grymt. Fantastiska målningar. Men det om detta, nu ska jag sova!
Stay golden!

3 kommentarer:

Suzy Newbranch sa...

Fresh rymdskepp!

Foad sa...

jag älskar den. vill starta psykadelrockelectroband bara för att få ha den som skivomslag.

leif sa...

me lakes the space to