7.3.09

Genomgång

Igår var mamma och jag på nationalmuseum som sagt, det var mycket trevligt. Vi fikade först, sen var det konstkollande som gällde. Många fina Rossetti's hade de lyckats komma över. Jag var mycket förtjust i den konstnären när jag var yngre. Sen när vi konstat klart åkte vi till centrum och handlade, och när vi kom hem gjorde jag moules marinée och vitlöksbröd som vi åt. MMMM!! Efter detta kollade vi på Let's Dance, jag ritade samtidigt och kollade bara med ett halvt öga, mamma somnade och kollade av denna anledning också med ett halvt öga.

Idag har det inte hänt så mycket, men jag har fått igång min sparsmakade hemsida, www.bionicvapourgirl.se. Feast your eyes upon that. Sen har jag även gjort ett fejkmässigt skivomslag till Kanye West, undrar om han skulle vilja ha det. Såhär ser det ut:


Nu ska jag försöka snygga till mig lite och se vart jag släpar mig ikväll. Det är otroligt mycket grejer på g, jag känner mig inte särskilt sugen på någon av dem. Men jag vill inte vara hemma heller, så here goes nothing!

Inga kommentarer: