3.11.08

Monday morning all is well

Måndag morgon, inget vidare att rapportera.
Jag får himla ont i rumpan av min kontorsstol här på jobbet. KONTORSSTOL. Pah. Det är mer av ett medeltida tortyrredskap med slitstarkt tyg på än en kontorsstol alltså. Kontorsstolar ska väl vara mucho framtid och vara inställningsbara både på härsan och tvärsan och ha ARMSTÖD ÅTMINSTONE. *får musarm, kutrygg och bråck*

Hur som heeelst...
Om du känner mig så vet du att jag skiter i det mesta förutom priset på öl och skor, så även det Amerikanska presidentvalet. Jag skiter i det, alltså. MEN jag kan ju inte låta bli att veta att utkomsten utav det är ganska viktig. Om jag fick anta, vilket jag får, eftersom att anta är det enda jag kan göra, då jag är gravt underinformerad om det mesta här i världen förutom pris på öl och skor, så skulle jag anta att det är att föredra att Barack Obama vinner. Hur som helst, det jag ville komma fram till var följande, check it out; http://www.voteoftheworld.org/

Och on a diffrent note så har min massmördar-helg satt tydliga spår i hjärnan nu. Congrats lissom.
Jag kollade bland annat på Monster som handlar om Aileen Wuornos, som var prostituerad som senare fann sig själv vara massmördare. Med all jävla rätt säger jag, karlarna var inte direkt varsamma med hennes stackars kön. Hur som helst en jävligt.... bra film? Nej, men den var ju rörande alltså. I vanlig ordning satt jag som en gråtande skärva av mig själv mot slutet. Som alla antagligen förstår eller vet så åkte hon ju självklart fast till slut, och blev dödsdömd. Glöm inte att det är en sann historia det här, hennes sista ord till rätten var "Glöm inte att ni mördar en våldtagen kvinna" Jag ba *grät blod*, jag antar att det är en moralfråga att känna sympati för en massmördare, men så är det i alla fall.

Och om jag känner sympati för Eileen så känner jag fan dragning till Jeffrey Dahmer. Det här torde ju vara så jävla sekretessbelagt, man FÅÅÅR inte tilldraga sig en crush på en av historiens sjukaste mördare, men det har jag! Tur att han är död, annars hade jag säkert varit den där bruden som åkt dit för lite CONJUGAL VISITS om du hajar.
Heh nämen så illa är det inte. ELLER?!