26.11.08

Avstyra olyckor

Nu måste jag skriva ett nytt inlägg fort som fasen. Jag har i skrivande stund 13 inlägg i bloggen, detta blir nr 14 och det är viktigt för mig att inte ha 13 inlägg för länge. Särskilt inte eftersom MammaRolf satte sig på ett flygplan för typ två timmar sen. JINX! :(

Jag köpte ett par skor igår, klack såklart. Men jävligt stadiga och bra märkte jag när jag gick till jobbet imorse. Funtar även på att gå och köpa en blank jacka på lunchen nu... vi får se.

Hittills idag har jag gjort visitkort. Jag älskar fan att göra visitkort!

~15.00

Yes, blank jacka blev det såklart. Leave it to me att inte kunna hålla mig från att köpa något när jag väl har sett en fin grej (öl eller skor).

Ikväll blir det Mosaik för lite sunkig mat och sunkig öl, men allt annat än sunkigt sällskap. Ska nämligen dit med Marcin, den enda person i klassen på Medieskolan som kunde hålla mig flytande! Det ska bli fint, vi har inte setts på jättelänge.

Marcin och Annie, a.k.a Skarven och Duvan:

Imorgon blir det även då fina grejer, ska träffa SUZ! Vi ska gå och käka där min italian stallion jobbar... mhmhmhm... ska bli fint, två grymma grejer liksom. Sus+ashet kille = WIN!

Bra dagar alltså. MammaRolf har som jag nämnde förut åkt iväg, de är på Kanarieöarna nu, borta en vecka. Så jag har lugna sköna ensamma dagar framför mig! Fresh.

Bliss!

1 kommentar:

marcin sa...

buuääääh vi glömde futtugrafera