6.11.08

Italian Stallion

Alltså ibland, bara ibland, ser jag en karl som får håret på armarna att resa sig. Detta skedde idag.

Ok att jag ser och påpekar snygga killar överallt, men det är inte ALLS samma sak!
Susan sa en rolig sak för ett tag sen då jag som vanligt satt och spanade loss. Helt plötsligt tröttnade hon och sa i lätt upprörd ton
-Alltså Annie, du har fan konstant stånd!


Men alltså denhär karln. Mamma och jag var och käkade på en italiensk resturang. Han var vår servitör. Jag blev helt fnittrig och blyg av hans fantastiska uppenbarelse. Det verkade som att han var son till ägaren, de var väldigt lika. Hur som helst spanade han på mig, mamma höll god uppsikt över vart han tittade. Tre gånger höll han på att ramla också för han inte såg sig för var han gick, och jag kunde typ inte dricka mitt vin för jag var så till mig.
Sen, eftersom att alla har Oidipuskomplex även jag, så är ju jag helt sjukt dragen till folk som jobbar inom resturang eftersom min far gjort det hela mitt liv. Så bara svarta skjortan och långa förklädet hade räckt, men så hade han ju typ de charmigaste dragen EVER! Och blyg blick. Vid ögonkontakt, jag ba *vibrerar*.
Hursomhelst när vi gick så tittade han mig DJUPT I ÖGONEN(jorå!) och sa "Grazie, ciao.... bella" med värsta eftertrycket. Jag kom.

Jag svär på min syn att han förmodligen har både en och två flickvänner, men jag ska SÅÅÅ gå tillbaks och äta där, bara för att få sola mig i hans glödheta utstrålning.
Mamma propsade på att jag skulle skriva mitt nummer på något och lämna detta något på bordet, men jag gjorde inte det.

Om man är så snygg som jag ska man fan inte jaga, man ska bli jagad.

Fast jag blir aldrig jagad så vem fan försöker jag lura. RELEASE THE HOUNDS!

1 kommentar:

Suzy Newbranch sa...

Vi går dit och äter vid löning! En kvinna med ett sådant stånd som du vill jag inte missa att se igen. och igen. och igen.

:D :*