10.11.08

Idag har jag en dålig dålig dag. Huvudvärk så jag mår illa, trött och kall och ledsen. Jag har anledningar för allt det där.

Dendär meningen skrev jag för rätt exakt fem timmar sedan, och det har inte hänt så mycket sen dess. Jag mår likadant än, fast nu har jag ont i rumpan också. "Kontorsstol".

Hoppas imorgon blir bättre för idag är så opepp så det är löjligt. Går ut och tar luft hela tiden, det är världens oväder. Regn och blåst, ganska skönt ändå.

Jag längtar hem såklart. Längtar till min säääääääng... eller ba sitta i soffan inslagen i mitt täcke, fyfan vad nice alltså. Ska göra PAPAYAsmoothie/drink när jag kommer hem, papaya är ju världen bästa grönsak. FRUKT. Och vilka fina kärnor sen! Alldeles svarta och runda och blanka. Bara tre timmar kvar sen ska jag gå hem.




Är det en mango? Är det en mango? Är det en mango? Nej nej!
Är det en papa-JA!

1 kommentar:

Suzy Newbranch sa...

omg, papaya GOOD STUFF!!