30.1.09

P.A is king

" P.A Berglund sa...

at the drive-in är sedan 2001 väldigt upplöst och avslutat, och jag kan i princip sätta hela min sorgligt uppblötta och svärtade själ på att de inte kommer återuppstå någonsin ever igen.
vill du se några av gubbarna i andra konstellationer är det mars volta eller sparta (mfl små sidoprojekt) som gäller. sOrRy!"

JAHA. Kul att jag hänger med i svängarna. TVÅTUSENETT liksom. Att man ska behöva skämmas över sig själv precis HELA tiden.

Det värsta torde ju ändå vara att jag gillar både Mars Volta och Sparta och vet att det är At The Drive-In killarna som ligger bakom, men trots detta så ba *skygglapparna på*. Vilka ska jag leta biljetter till härnäst? Faith No More? JOHANN SEBASTIAN BACH?

Men tack P.A för att du lyfter ignoransens tunga dok från mina ögon. Hah.

3 kommentarer:

Per-Arvid Berglund sa...

just doing what i'm (eller snarare: should be) paid to do.

Annie sa...

LOL! :* du ska inte ha ett öre min käre vän

Per-Arvid Berglund sa...

YOU PAY NOW!!