30.1.09

Tidsfördriv

Nästa person som vill göra något snällt för mig kan ju bjuda mig på/förvarna mig om en At the Drive-In spelning. Inte för att det är någon på g(ELLER?!), men jag menar om det kommer någon sådan så är jag tacksam för en heads-up eller en biljett. Jag har för mig att jag skulle se dem... hm nej det var Dillinger Escape Plan. För flera år sen, men det blev inte av, jag minns inte varför. Dumt!

MEEEN hur som helst. Som alla jävla människor SJÄLVKLART ser har jag svidat om bloggen. Silverlogga till fröken Silverlick liksom.
"Jag har en silverlogga, nu ska jag blogga" är min paroll.

Meeeeen imorgon, alltså fredag ska jag och Hooman gymma, sen ska jag på ANSIKTSBEHANDLING för jag är gjord av pengar och lyx. Sen är det fest på kvällen, jag har inte bestämt mig för hurvida jag går eller ej. TIME SHALL TELL.

Utöver det har jag inget att göra, kanske borde börja teckna något nytt. PATRICK IGEN KANSKE?! Äh. Måla porträtt är så jävla underskattat, man tränar upp hela skapandet hur bra som helst på så sätt. Så jag kör på den linjen. Den här gången kanske det blir Mike Patton... eller kanskeee... ED GEIN! Han var ful.
Och det är ju populärt har jag hört.

4 kommentarer:

Suzy Newbranch sa...

Loggan e ju bara tuffast evörrr!!

Annie sa...

Woah! :*

Per-Arvid Berglund sa...

at the drive-in är sedan 2001 väldigt upplöst och avslutat, och jag kan i princip sätta hela min sorgligt uppblötta och svärtade själ på att de inte kommer återuppstå någonsin ever igen.
vill du se några av gubbarna i andra konstellationer är det mars volta eller sparta (mfl små sidoprojekt) som gäller. sOrRy!

Annie sa...

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!