22.1.09

Teckna och sova

Skitsmart tjej vänder på dygnet, klockan är tjugo i fyra nu, och jag funderar bara nästan på att gå och lägga mig... men vafan, jag har tecknat sen klockan nio typ, med avbrott, så det är ju inte som att jag bara sitter och slösar bort tid. FAST om jag ska vara ärlig spelade jag CounterStrike i nån timma. Det är slöserimässigt.

Jag drömmer jättemycket nu för tiden, och inatt hade jag en kort men konstig drömepisod... Det hände iofs massa grejer som ledde upp till det, men Malin och jag var på sjukhuset, så födde jag en liten liten hund som hon tog hand om. Jag tror det var en beagle, men först när den kom ut hade den typ kycklingvingar och var helt röd. Jag ba "ååh jag kan inte hålla i den jag är så rädd att den ska gå sönder!" varpå Malin ba "håll såhär" typ, så höll hon den. Sen kom mina föräldrar och grattade oss.
Sen har jag för mig att hunden drog järnet ut genom fönstret och ner till motorvägen. Hah! Aja. Kanske ska gå och lägga mig nu och ta reda på vad Drömbögen har för fina överraskningar åt mig ikväll....

2 kommentarer:

Suzy Newbranch sa...

lol @ drömmen!!!

Annie sa...

Haha ja den var konstig! :(