5.1.09

Rent fantastiskt!

Idag är det storstädning som gäller. Jag har plockat bort mina "högar" som har legat båda till höger och vänster om min dator, det är så soft att vrida på huvudet och se GOLV och inte en meter hög SKRÄP. Har dessutom lagt ut alla mattor, soffkuddar, täcken och överkast på balkongen, OCH dammsugit alla soffor(och golv) OCH dammtorkat alla YTOR omg. Nu dricker jag kaffe och väntar på att golvet i köket ska torka, sen ska jag moppa alla andra golv och sen kommer la grande finale, jag spar det bästa till sist:
FULL genomgång av toaletten med KLORIN fuck yeah! Ett av livets små glädjeämnen, att gå in på en toalett som luktar simhall. Mmmmm rent.

Förresten bytte jag dammsugarpåse för första gången i mitt liv idag, det är knepiga grejer det där. Men det gick bra. Fast jag blev orolig att jag inte skulle få dit den, då hade jag fått sopa bort all skit jag skakat ut på golven ur mattor(FRÄSCHT VA?!) och från bord.

Sen ikväll ska jag belöna mig själv med gulasch och vattenpipa. Hähähä!

Inga kommentarer: