27.1.09

Captains log, Stardate 1314.5

Idag har jag gjort "ganska mycket" bra, trots att klockan bara är tolv. Jag gick dels upp kl NIO istället för klockan två, plus att jag har tvättat, ätit fett nyttig frukost och sökt tio jobb. Klockan tre ska jag möta Hooman för att gymma = också bra!

Fick även mitt första inbetalningskort för mina CSN-skulder idag, det var ju sådär kul liksom. Dessvärre måste man ju göra rätt för sig.
Men innan jag gör något annat ska jag duscha och dricka kaffe. Kaffe först!

Jag känner att jag vill dela med mig idag, så jag delar med mig av en bild på mig själv från i lördags, innan kaoset tog vid.

4 kommentarer:

marcin sa...

äh det var väl inget kaos, vi har ju varit med om betydligt värre allesamman och envar?

Annie sa...

JAG kaosade ur, jag kom typ KNAPPT hem!

Suzy Newbranch sa...

Jag kan intyga kaoset! Karaoken var helt urspårad..

Kul även att ordverifieringen är "parti"
lol

Malin Florhage sa...

Alltid lika snygg!!