18.1.09

Snabbgenomgång

RECAP

Jag var ute med Malin i torsdags, käkade middag, drack lite vin, ojade mig över Snygga Servitören. Det var mycket soft, Malin och jag dryftade precis allt som vi inte pratat om på länge. Det är helt otroligt var mycket man får sagt på SJU timmar!

Fredagen var jag hemma, lagade god mat och åt den med mammarolf. Sen kollade vi på Let's Dance. Allvarligt vart är jag på väg med mig själv? Faktum är att jag kollade på skiten förra fredagen också, NU GÅR SKAM PÅ TORRA LAND!
Har försökt måla eller åtminstone teckna ett par gånger de senaste dagarna, men det kommer inget utav det, det är verkligen skit.

Lördag satt jag precis hela dagen i soffan, ända fram till halv åtta då Ljumne ringde, efter vilket jag for som ett jävla skott till Debban Medis, där vi tittade på tre band som lät som Håkan Hellström och drack öl.

Idag har jag ÄNTLIGEN fått ner Summer of Sam, så den ska jag titta på. Sen vet man aldrig, ikväll kanske är kvällen då det händer något med tecknandet, jag känner mig lite sugen... hittade dessutom mina oljepasteller här om dagen. Har inte målat med oljepastell på öhm säkert 10 år, så det kanske vore något att återuppliva ikväll.
TIME SHALL TELL

Inga kommentarer: