9.5.09

Trevlig

Asså, denhär låten Single Ladies med Beyoncé, den är så jävla svängig. Jag hatade den först, men nu gillar jag den.
HOW EVER!

Hockeyn igår var ju en jävla katastrof, men jag och Malin var vid gott humör ändå. Tobbä och Ljumne kom förbi dessutom, och dem har jag inte träffat på evigheters evigheter, så det var ju "trevligt". Malin och jag avslutade kvällen på Anchor, där jag stötte på en bekant, eller vad vi ska kalla'n. Det var trevligt även detta! Allt är så trevligt! Jag är hela världens trevliga lilla mittpunkt.
Idag har jag städat så allt är fint och rent, nu ska jag försöka koncentrera mig på att rita resten av kvällen. Jag känner mig seeeeeg... men glad. Och trevlig såklart!

Men angående Anchor, det är så konstigt att jag alltid tycker att det är en bra idé att gå dit. Eller riktigt så är det inte, jag tycker att det är en bra idé men jag vet att det är fruktansvärt där. Så slutar det alltid med att man står där, inklämd mellan någon fet hårdrockares manstuttar och ångrar sig. Nu låter det som att jag alltid går dit, men sanningen är att det händer väldigt sällan. MEN NÄR DET HÄNDER! Hualigen. Då griper ågrens kalla händer mina axlar och ba "varför gjorde du såhääääääär".

Åh en sak till. Jag hörde en låt som jag tyckte var svängig idag, bara det att jag inte visste vad det var för en. Så jag körde min track ID-funktion på mobilen för att ta reda på vilken låt det var, och VE OCH FASA det var Don't fear the Reaper med Blue Öyster Cult. Det är ju skamligt för fan. Herregud vad håller på att hända med min musiksmak? Beyoncé, Blue Öyster Cult och G-Unit! Hjälp mä'h.
Tur att jag har Fall Out Boy. HAH! <3

3 kommentarer:

Malin Florhage sa...

"fet hårdrockares manstuttar" HAHA jag skrattar så jag gråter!!!

Suzy Newbranch sa...

Men "Don't fear the reaper" är ju bra. På riktigt!

Manstuttar är dock inte bra. ROFLCOPTER

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Jupp det var här jag läste det. Och du! Va inte rädd fö dräparn, är en råbra låt i alla kategorier D: