17.5.09

Dagens

Jag är inte ett fan av Eurovision, men den här låten är så jävlans svängig. Dessutom kommer ju min legendariskt dåliga killsmak bubblandes till ytan också, då den korpulente sångaren med snetrippsfrillan gör mig helt hot and bothered! Att låten sedan handlar om skor gör ju ba saken tio tusen gånger bättre.



Idag är jag trött, igår träffade jag Susan. Vi körde en barrunda, tog en öl på ett antal barer på söder. Det var very nice, så borde man göra oftare! Gå runt är underskattat. Fick även träffa Marcin en sväng, som också var ute och svirade.
Sagda svirande ledde för min del till att jag försov mig till jobbet idag, så en annan tjej fick ta mitt pass. Som betalning får jag jobba en hel helg för henne vid senare tillfälle, det kan jag väl leva med.

På tisdag åker min dator bort, den ska till farbror doktorn. Så i typ tio dagar måste jag klara mig utan internet, HÄRREGU HUR SKARE GÅ! Det återstår att se.

Inga kommentarer: