30.5.09

How I rolled

En bra vecka med två uniformer och ett generellt utseende. Veckans höjdpunkter; alla dagar på Salongen, träffa Ljumne i tio minuter på hans födelsedag, träffa Susan över en öl med ett tveksamt LIVEBAND spelandes i bakgrunden, vernissage+efterfest med Salongen igår, jobba förmiddag med Angelo idag, och öööh... att ett dödsdjupt sår som jag lyckades skaffa på min hand i lördags nu har läkt ganska bra. Ett glas ba exploderade i min hand när jag diskade, sen var det blod överallt. Jag visste inte detta sen tidigare, men jag har tydligen lite svårt för blod. Det kom från min hand i en strid ström, och jag blev helt darrig och illamående, fick uppbåda all min kraft för att inte kräkas i såret. Heh. Bra bonus.
Ah justja, höll på att glömma en annan fin sak med veckan, nämligen de två timmarna jag spenderade ensam i bassängen på stängda badhuset GIH ikväll. Så jävla nice, jag var där och jobbade lite på kvällen då de som springer STHLM marathon får byta om där. "Jobba" är ju verkligen inte rätt benämning, som sagt så låg jag två av tre timmar i bassängen och flöt och simmade och ba gillade läget. Att ha ett helt badhus för sig själv, vilket jävla grej.
Här kommer tre bilder på mig, som illustrerar inledningen av detta inlägg. Bild 1; generella utseendet. Bild 2; Uniform 1. Bild 3; Uniform 2. Ba blam!

1 kommentar:

Suzy Newbranch sa...

Du borde ha glasögon oftare, så jäla HOT!