8.5.09

Torsdagen

Igår var jag och Malin på söder och kollade på hockeyn. Sverige gick till semifinal, självklart, så det blir hockey på söder ikväll också! ASWESOME!
Nu ska jag berätta lite saker som hände runt detta. För det första satte det sig, vid vårt bord, en äldre man som luktade lite unket. Till en början var han mycket timid och sa inget, men någonstans i början av andra period hade han fått så pass mycket under västen att han kände sig bekväm med att vara med i vårt samtal. Så varje gång jag eller Malan kommenterade något, så fick vi hans åsikt också, och inte förstod han skämt heller! Typiskt. I början av tredje perioden var hans intresse för hockeyn som bortblåst, han skiftade då istället fokus till att berätta för oss om hans döttrar. Dock förstod han tillslut att vi var 100% ointresserade, så vi fick se de sista 10-15 minuterna av tredje ostördt.
Det pågick även en magisk grej vid bordet framför vårt. Det kom in två killar i 25-årsåldern. Det magiska skedde runt den ena av dem. När han kom in såg han ut lite som Johnny Depp, typ såhär;
Han var ganska snygg, med hår som han hade i en knut - på det manliga sättet ni vet, lite stureplan så. MEN SEN HÄNDE DET MAGISKA! Jag kom tillbaks från att ha PUDRAT NÄSAN, och då hade han släppt ut håret! Plötsligt såg han ut exakt som det där vidriga aset Pain, eller Peter Tägtgren som han egentligen heter. Såhär;
USCH!

Ja så var det med det. När hockeyn var över åkte jag och Malan till Tranan. Jag gjorde en riktigt smart grej, nämligen glömde bankomatkortet i bankomaten, så det var ju bara att spärra det. Så jävla tankspridd tjej. :(
Sen kom det sig även så att minst fyra olika gäng killar betedde sig riktigt jävla dåligt, men det orkar jag inte redogöra för. Kontentan är att killar har ett sånt jävla övertag, när det kommer till KROGLIVET. Behandlar tjejer som horor och kommer undan med det, fyfan. Men så var det med den saken iaf. Här är en bild på mig:

Nu ska jag duscha, dammsuga, äta mat, och så småningom åka till stan! Vi håller tummarna för att komma till VM-finalen!

1 kommentar:

Suzy Newbranch sa...

Vilken jävla teaser den där Johnny Depp-killen. Kommer in och ser hot ut och sen ba >:( Fyfan.