6.2.09

Tunna röda linjen

besinning K29 från Stockholm i Stockholms län
Hej! Skickat: Idag kl 00:05
Fest i Bergshamra ikväll! Finns champagne och snygga trevliga killar. Komma förbi?

Kram!


När jag får sånadär mail(på helgon) så struntar jag självklart alltid i dem. Men nu kom jag att undra över vad motivet är, tänk om jag skulle svara och ba "JA! Jag gillar shampanj och snygga trevliga killar, vad är adressen?" och sen åka dit, vad skulle hända då? Jag kan ju bara anta att det inte är någon fest liksom. Genom att inte åka dit, har jag precis räddat mitt liv?

4 kommentarer:

Foad sa...

du frågar om du får ta med lite snygga slampiga polare, så tar du med typ mig och fem killar till, tömmer deras bar och svinar ner hela stället.

dagen efter mailar du och tackar för festen.

Annie sa...

Hahah mm det skulle du gilla va! Jag ska komma ihåg det till nästa gång.

Malin Florhage sa...

Man upphör aldrig att förvånas över mänskligheten!!

Annie sa...

Eller hur Malan