11.2.09

FREEDOM IS A PARADOX!

Lyssna på det här. Vidrigt. Särskilt urbögningen som så sakteliga börjar vid 02.40.

Jag var faktiskt och fixade mitt leg igår. Två veckor ska det ta enligt hon som kirrade det, men på hemsidan står det fem dagar. Hoppas hemsidan har rätt!
Då DEN ENDA fotoautomaten i nordens största inomhuscentrum var trasig fick jag snällt hosta(bokstavligen) upp 180 spänn hos Expert istället. Det är fan DYRT för att bli fotograferad av en icke intresserad tjockis som sen tar 20 minuter på sig att fixa fyra stycken 3x2cm kopior. OCH INTE NOG MED DETTA leget kostade ju självklart pengar också, närmare bestämt 400 spänn. Men jag får glädja mig med att jag inte behöver skaffa ett nytt på 10 år nu.

Utöver detta har jag plockat in alla kläder i garderoben igen, då jag i fredags(?) slängde ut dem för att städa ordentligt. Det är nu mycket rent och fint överallt.
ÖVERALLT!

Jag är fortfarande sjuk, men idag har jag mest asont i halsen. Så jag tog en Mucoangin. Nu känner jag ingenting mellan näsan och tuttarna typ. Effektivt.

2 kommentarer:

Malin Florhage sa...

Annie min kära vän vart hittar du alla dessa urbögade människor??!! :S :O

Skönt att du mår lite bättre!
Me love you love you longtime och jag saknar dig ska du vejta!!

Mikael Almgren sa...

Det här med att behöva betala för leg och pass är ju ett skämt alltså.