23.2.09

Goochy mama

Jag älskar fan Bangers & Cash i allmänhet, och Shake That i synnerhet. Alla låtar där man sjunger "see the sweat drip from your cooch to your doodie-hole" måste ju placeras i "Låtar som ska spelas på min begravning"-kategorin omedelbart.

Heh nä det är ganska äckligt sjunget alltså. Men Spank Rock och Benny Blanco gillar äckliga saker. Kolla ba;

Hehe fast fan, det är ganska roligt.

Hur som helst fick jag mitt nya leg idag! Det är shukt äkta, jag har typ ingen näsa på bilden! Ser väldigt 90tals-goth ut!

Tänkte på att min blogg är väldigt nöjd och gnäll-fri om man jämför med alla andra bloggar. Jag visar lite bilder och berättar vad jag har gjort. I övrigt är det ett jävla gnäll på folk, det är trist tycker jag. "Buhu hela mitt liv är som ett stort rövhål, ingenting är bra allt är dåligt ALLLT!!", fast sanningen är att det mesta är ganska bra. Jag menar ärligt, hur jobbigt har du det EGENTLIGEN?
När jag ska sova på kvällarna brukar jag tänka på saker jag är tacksam över, det är därför jag är så jävla glad och trevlig hela tiden.

Avlsutar med första raden ur Shake That:
"I've got a dollar for your pushin' put yo ass up on that pole, if yo friend over there lick it then you might earn 20 more"
HAHAH! Jag är tacksam för den textraden!

1 kommentar:

leif sa...

du det är sjukt synd om mig och mitt liv är misserabelt. men så deppig är väl itne min blogg jämt? en gång fick jag iofs ett "du verkar itne må så bra anligt din blogg" men då va jag ju arrrg ju.