3.7.09

Prylbloggen

Efter många långa månader av en dåligt fungerande, ihoptejpad telebobo har jag nu gjort slag i saken och beställt en ny. Såhär ser den ut, i alla fall enligt internet;


Det viktigaste för mig är att man kan 1.lyssna på musik och 2.ringa folk, och så vitt jag förstått så kan man göra båda dessa saker via denna. Jag får den på tisdag trodde hon på kundtjänst. Det ska bli "fräscht".

På torsdag ska jag provjobba på J&B, det kommer garanterat bli fräscht! Hoppas jag efter detta är välkommen att jobba där. Den som lever får se.

Öhm vidare så har jag återupptäckt King for a Day med FNM. Den är ju snuskigt bra alltså.



-12.15
Det verkar som att denhär Nokia 5800 har en hyfsat bra kamera också, vilket min nuvarande telebobo INTE har. Att den har blixt visste jag redan, för det kollade jag upp. Den här bilden är tagen med 5800, och den ser ju fett fräsch ut asså;


Den har jag f.ö baxat av den här killen som jag hittade på google. Man får ju hoppas att han inte blir arg. Hur som helst verkar kameran bra, och eftersom att jag tydligen är materialist så är det viktigt för mig.
Så jag reviderar lite, det en telefon ska kunna göra för att jag ska vara nöjd är 1. spela musik, 2. ringa och 3. ta fin bild. Och 4. smsa. Och 5. mmsa. Shit listan blir lång nu alltså. Hur som helst 8500 kan ju allt det här, så jag är nöjd. Men kan den dansa?!

Inga kommentarer: