10.7.09

Fredagströst

En ganska vanlig fredag idag. Jag sitter för närvarande i repan på salongen, lyssnar på Kungers, ska så småningom flytta mig till ritbordet och försöka rita ihop ett motiv som varit på tapeten i någon/några veckor nu.

Jag har en liten spärr i min nacke, eller vad det nu kan vara. Vänstersidan gör chok ont och jag kan inte vrida huvet så bra. Jag har väl sovit på något ovanligt sätt.

Imorgon ska jag en sväng till Suz, det är något på g. Det ska bli trevligt, Foad kommer också och honom kan man ju skratta åt. Hihih.

Ja jo förfan jag har fått min telebobo nu! Den är fett dyr asså. Funkar jättebra, touchscreenen är värsta lyhörd. Den tror aldrig att jag trycker på något annat än det jag tryckt på. De touchscreenar jag varit med om förut har varit helt "O? Tror du det? Jag tror du vill ha ett G! G G G G G!!!!!" Min är loj och duktig och ger mig precis det jag tryckte på. Dessutom får det plats en miljard bilder och låtar, och det är skitbra ljud asså. Så om du ska ha en telefon och är lite som jag(ej intresserad av iPhone), skaffa en Nokia 5800 XPRESS MUSIC! Långt fint namn och funkar bra. Allt man behöver.

Nu blev jag trött.

Inga kommentarer: