28.7.09

Bildbloggen

Nu sitter jag här, mitt i natten en tisdag, och önskar att det inte fanns SÖMN så jag kunde vara vaken hela natten och teckna utan att behöva vara trött och ledsen imorgon. Jag har spenderat kvällen på Mosebacke där Hoffmaestro spelade (som gudar såklart). Awesomely hot! Förra spelningen stod jag längst fram och röjde mig svettig, denhär gången softade jag längst bak, drack en öl och insöp atmosfären. Jag tog även en bild, här är den:


I lördags var det fest hemma hos Suz, det var fint! Malin var med för en gångs skull också. Jag önskar att jag kunde ha tusen skitfina bilder, men DET HAR JAG INTE! Malan och Suzi står för dem alltså, fett duktiga fotografer! MEN jag har några som man kan titta på, här är dessa:


Ok att Suz och Malin är gulliga tjejer, men man RUNKAR ju till Foads ensamma konstnärlighet. Hooman var med också förresten, här är han glad:

Utöver detta gjorde LB också en glad suddig min på bild!

Det var självklart andra där, men jag har inga bilder på dem. Ok en ambience har jag:

Jag bjuder även på "Ledsen-tjej"-bild av mig som Malin tog. Jag tycker själv att det är jätteroligt när jag ser såhär uppgiven och slutkörd ut på foto. Jag tror det finns två eller tre stycken sammanlagt, annars är det ju oavbruten festmin på mig alltså.

Och som avslutning vill jag ba säga... shululululu! Puss å kram bloggish!

1 kommentar:

Malin Florhage sa...

Ååhh duktigaste Annie!!