24.6.09

Den snabbaste dagen

Ojoj vilken bra dag. Fast den var lite dålig också, jag har haft problem med lite grejer som ska ritas på salongen. Men det är ju sådär ibland, man glömmer hur det var man gjorde det man är bra på, så går allt dåligt ett tag, men tillslut kommer det tillbaks. Jag har bestämt mig för att imorgon kommer det jag inte kunde rita idag vara det lättaste jag gjort i hela mitt liv.

Men som sagt, en bra dag. Även igår var en bra dag, jag fick bland annat bekanta mig med en IDOL, Jerry Hoff från Hoffmaestro. Det var FRESH!
Men tillbaks till idag då, idag fick jag bekanta mig med Suzana! Och det är ju en asbra grej. Vi satt på en lutande uteservering i Götgatsbacken, där vi bland annat utövade den nya lovande sporten "Ryggsäck per minut". Under en femminutersperiod såg vi sex ryggsäckar per minut, det är fett snabbt alltså.

Dessutom fick jag bestämt med en kille vid namn Dimman, som brukar hänga på salongen, att jag ska till Judit & Bertil på onsdag och sätta schema. Dimman äger J&B och det visar sig att de behöver en bartender, och jag behöver extrajobb som detta. Så handen i hansken liksom.

Idag fick jag även en tatuering av Fredde, den är CHOK dyr! En av hans kunder ställde in, så han hade tid att fördriva och fördrev den därmed på min hud. Motivet i fråga är elegantaste elegant, och utförandet är så Fredde, jag älskar den.

Idag och igår har jag varit glad och nöjd, och det förtjänar jag fan efter min käk-brytarsöndag. Jag ser det här som universums sätt att säga "jag bröt din käke lite förlåt men här får du några bra grejer som lön". Och på tal om käken så är den faktiskt nästan helt bra nu. Jag kan inte öppna munnen så mycket, för då känns det som att allt ska låsa sig igen. MEN jag kan skrika och prata, och det är ju mina favoritgrejer att göra, så jag är nöjd.
Puss och kram bloggen!

Inga kommentarer: