15.7.09

Faktarutan

I enlighet med vedertagna fakta så kvarstår faktum att jag älskar att fylla i blanketter, listor, ansökningar och allt annat som innefattar frågor. Så jag baxar Suz och ba kör.

VAD SKULLE DU VARA OM DU VORE EN/ETT..
BLOMMA?: En röd ros för jag är fin och taggig
SKO?: Pumps rakt av. Lite obekväma men fett snygga.
FILM?: Uj, kan man va en hel film? Eagle VS Shark kanske, fin men lite retarded.
BOK?: En soft faktabok, typ "En kortfattad historik över nästan allting", för jag kan COK mycket om allt.
TEVESERIE?: Sex and the City ;)
TELEFON?: En me Touchscreen! COME ON COME ON COME ON NOW TOUCH ME BABY!!1
KLÄDESPLAGG?: En kofta som inte är stickig.
DRYCK?: SPRIT 100%!!!!!
MATRÄTT?: Wok - exotisk men vedertagen!
ÅRSTID?: Höst - varm, kall, och mycket pzaz!
ÅRTAL?: 2009 lätt, jag är fett kontemporär.
GODIS?: Choklad - alla gillar mig förutom vissa som uppenbarligen är dumma i huvudet.
INSTRUMENT?: Ståharpa, lätt.
FÄRG?: Röd!?
DJUR?: Ssssssssslug räv....
GRÖNSAK?: Röd paprika? OUF NEJ jag vet! Jag skulle vara broccoli! NYTTIG FÖR ALLA!
FRUKT?: DEN BANAN!

Inga kommentarer: