3.7.09

Visningsbloggen

På tal om min rackiga mobilkamera så ska jag nu ha bildvisning från sagda mobil. Lite olika miljöer och folk jag tvingats stå ut med under de senaste veckorna. De är i en ordning som ungefär ska återskapa verkligheten, i fråga om vilken ordning jag gjort saker i.
Här ser vi mammarolf på eckerölinjen. Den åker de lite titt som tätt för att köpa sprit och äta mat, de har den godaste buffén inget skämt. Ibland följer jag med och dricker bubbel.

Det här är ju roligt för att min dvdspelare är invandrare. "OM SKIVAN ÄR SKADAD DEN KAN ENTE SPELAS!!!"

Och från "invandrare" är ju steget till "Foad" inte så långt! Hihihi <3 här ser vi honom vara exekutiv på Snaps uteservering.

Och från "Snaps" är ju steget inte långt till "aspackad". Här ser vi Chris i köksfönstret till hans lägenhet, där vi satt och drack vin och rökte efter Hoffmaestrospelningen på Tegelbruket.

Gärdet, med Stockholms svar på Ron Jeremy.

Här har vi nu Alex och Toby på Carmen, ett trevligt återseende då jag inte träffat Toby på kanske sex tusen år.

Och om ni ser det här klistermärket på Carmen så var det "inte" jag som satte dit det.

Här har vi nu Den Konstiga Etiketten™ som legat och skräpat på innergården där jag bor. Vem behöver 11 kg... choklad... smak? Och vad är det? Och varför 11 kg?

Nu är vi framme vid i tisdags, då jag träffade Ljumne och Tobbä. Här är Ljumne och mina glajjor, han har en vidrig förkärlek till att TA på mina grejer. Usch.

Här är surparpa Tobbä. <3

Och sist men definitivt inte minst, min "dagens jävla outfit" från igår. Jag kände mig som en pantertant med de fräsiga zebrabrallerna. Men det var CHOK bekvämt.

1 kommentar:

Foad sa...

0,5 liter kaffe med sugrör FOR THE MUTHAFUKKIN WIN!