23.7.09

FYLLA I SKRIVA PÅ

BRUKAR DU KOMMA I TID: Asså jag ÄR i princip en klocka.
HAR DU BRA KONDITION: Jag har nog mycket för att klara mig genom dagen.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Öööh förra helgen tror jag.
HUR KÄNNER DU DIG NU: Trött!
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart är alltid med.
KAN DU LAGA MAT: Ohyes, som bevis är jag knökmätt AS WE SPEAK!
VAD PLUGGAR DU: Livets hårda skola.
BLIR DU BRA PÅ KORT: Näe jag ser ut som en karl!
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: För en månad sen för att jag hade PMS hihi
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: Jag fnissade generat. "hihi"
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: Ja igår var en bra kväll.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Ananasjuice är asgott på morgonen!
ÄR DU NYTTIG: Heeeeell no!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: Ja en gång! MINST! Jag har ett nu!
ÄR DU BLYG: Nä gud, helt ogenerad.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 05:45 hör å häpna!
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST: Grand Theft Auto IV
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL: Asså så jävla kul är det inte, inte alls.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL: Ohyggliga mängder säkert.
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT: Jag förstår inte vad frågan innebär. Att en person såg när det skedde eller att tusen personer såg när det skedde? Svaret får bli nej.
JAG SOVER: Nästan jämt, fast ändå alldeles för lite.
VAD SA DU SENAST: "asså shit MISSILER asså!" till Independence Day på teve.
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS: NEJ jag hatar att bli smutsig.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: DIG!?
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Sova lite, fett trött!
HAR DU SNYGGA SKOR: Jag har ganska många fina faktiskt!
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "Ööh va men var är den då? Vad är klockan?"
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Mmm, fett bekväm.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Ja för en gångs skull faktiskt.
HAR DU KÖRKORT: Nä jag är för hetsig för att klara av trafik.
ÄR DU ENSAM NU: Japp, mol allena!
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA: Att träffa Marcin imorgon, det var COK länge sen.

1 kommentar:

Suzy Newbranch sa...

Vem sov i din säng? Vem skedade Annie?!