1.6.09

Hähähä

Nöjdhetens bögborg... häh. Förresten, det hände en sinnessjuk grej på tunnelbanan imorse. Det var hyfsat mycket folk, men inte aspackat, jag stod bredvid ett dörrpar, men ej ivägen. Så stannade tåget i slussen, då är det en jävla idiot till karl som PUTTAR mig ut ur vagnen! Ba rakt ut! Jag höll på att ramla omkull, men jag höll mig uppe, vände mig om, då var han på väg ut ur vagnen, så jag ställde mig framför honom och stirrade stint med ansiktet typ 10 cm från hans och var en sekund från att klippa till honom, när hans fru slet tag i mig och ba "FÖRLÅT förlåt". Så då fick jag ju låta bli att slå ihjäl honom.

2 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

du är så jävla hård! love it!

Malin Florhage sa...

"Så då fick jag låta bli att slå ihjäl karln" hahahahaha Det måste känts tungt för dig! :P