18.6.09

De små sakerna i livet, typ teve

Jag har varit sjuk denhär veckan. Så ofta som jag är sjuk lär jag ju ha HIV, och sånt ska man inte skämta om, men det är ju inte ett skämt. Jag har askass immunförsvar - säkert HIV.

Men jah, med risk att sedan få skriftligt spö - nu ska jag redogöra för vad jag ska titta på idag! Det börjar ju asbra, först en repris av Top Model, sen tre Sex and the City-avsnitt på raken. Sen ska jag under en halvtimma kolla på How I met You Mother samt laga mat, sen är det Monty Python i Hollywood. Och Monty Python är ju JÄTTEROLIGT. Efter blir det mer av den varan i form av Monty Pythons Best, sen ska jag kolla på Matrix Reloaded. Förutsatt att jag efter detta inte somnat i min feberdimma, kan jag titta på slutet på Världen Bästa Film™ - Happiness. Efter det har jag säkert somnat. Nu kör vi!

1 kommentar:

Malin Florhage sa...

Hur gick det med TV tittandet??