2.10.09

Schalong Bhetong!

Ikväll var kvällen för Salong Betongs ett års-fest på Göta Källare. Det blev en jävla pangsuccé, mycket folk, asbra livespelningar från Näääk&Nimo och allsmäktige Hoffmaestro&Chraa! För min del blev det bra umgänge, soft backstagehäng(jorå man är ju en player nu för tiden) samt lite god och välförtjänt sprit. På mitt fat inför helgen ligger fräsha arbetspass på j&b, och nästa vecka presenterar till exempel att jag får gadda klart Ackes jubileumsheta totempåle, samt även några konsultationsmöten förhoppningsvis. Jag har fått många nya glada kunder ikväll på festen. Jag ska försöka börja dokumentera det jag gaddar bättre, här på bloggen. OM ni nu är intresserade av detta!

En annan SUVERÄN grej som blev gjord idag är att jag ritade en tavla som jag lovat Nimo i typ två månader. Så det är ett ok från mina axlar, ju fler som lyfts desto större är chansen att jag snart ska kunna börja bete mig normalt mot min vänner igen. Dvs umgås och sådär.

I övrigt fyller jag år idag. Detta bjöd att jag, efter kl 00.00 inatt, har fått många födelsedagssånger sjungna för mig, samt att jag nu är ett år äldre än vad jag var för ett år sen. Fina bananer! Såhär ser jag ut nu för tiden, när jag är äldre;


Nu ska jag knoppa. Kl tre imorgon är det personalmöte på salongen, och sen är det j&b från 18.00 och framåt! Sov gott bloggen, puss å kram!

Inga kommentarer: