7.10.09

Update

Denna onsdag känner jag att saker blivit gjorda. Förra veckan gick vi igenom 40 ritjobb på salongen, som alla blev klara. Denna vecka sorterade jag tjugofem nya, som jag idag gick igenom ordentligt, så nu är allt under kontroll! Riktigt skönt. I övrigt hade jag idag två bra ritkonsultationer med två kunder, så till nästa vecka har jag två skitnajsa PLANERADE jobb att se fram emot. Efter att jag fixat ordning på ritjobben drog jag och två andra till mitt andra jobb, JB, och åt middag. Detta var mycket välkommet då jag helt missade att äta lunch idag. Så en soft kväll på JB blev det. Imorgon ska jag ordna med saker jag missat de senaste tre veckorna, typ tvätta och städa, och på fredag bär det av till landet med mammarolf. Det ska bli skönt och roligt. Jag antar att det finns en del att göra där, det gör det alltid. Jag ska ta med mig kameran och ta fina spännande bilder så jag har något spännande till bloggen. NU däremot, är det sängdags! Pussåkram bloggish!

Inga kommentarer: