17.10.09

Fredagen

Igår träffade jag två damer och en karl. Damerna betedde sig bra, men karln var asså.... nä man bara undrar ibland! Han kravlade på golvet, viftade med kvastskaft, dreglade, stoppade sina fingrar i min mun, hade STRUMPBYXOR på sig... asså helt oförskämd! Såhär såg han ut;

Heheh, så sjukt göttig liten bäbis! Han heter Knut och tillhör Elin, som jag träffade igår över lunch för första gången på typ över ett år. Det var trevligt! Här är Elin och göttebäbisen;

Sen på kvällen träffade jag Suz! Henne har jag inte träffat på typ två månader, så det var också roligt. Vi körde en liten söderrunda, Berlin via Bonden bar till Morfar Ginkos cava-bar. Trevligt, men folk är sånna slan. Dock ej Suzie;


Nu ska jag snabbt kila ner till ICA och hämta ut ett paket innehållandes bland annat strumpbyxor. Jag vill ju inte vara sämre än Knut. Om jag hinner sen när jag kommer hem igen ska jag göra ett fett inlägg med bilder på tatueringar som förekommit de senaste veckorna! Om jag hinner beror på hurvida jag kommer ha bråttom till bussen eller ej, då jag ska jobba idag. Men det kommer komma! Inlägget alltså. Om inte nu så sen! Time will tell! Ta-ta!

1 kommentar:

Suzy Newbranch sa...

Asså jag var lätt ett jävla slan den kvällen. Kolla ba på mig, oförskämd, full och slanig!