17.10.09

Gaddish

Här kommer nu några gaddningar jag gjort. De går i tidsordning, de första först osv! Dessvärre har jag inte bilder på alla jag gjort, fett dumt. Men vi tar de jag har!
Love på Nimo
Rolig och farlig orm på chefens pappa
Madonnan, också på chefens pappa. Han lånar mer än gärna ut sig själv asså.
Här har vi Hooman. Den till vänster är en fixup, jag snyggade asså till en 10 år gammal tatuering. Kompassrosen till höger gjorde jag i onsdags för jag var så sjukt peppad efter att ha gaddat Hannes.
Denna sitter på min ANDRA chef från resturangen, Dimman. Det är hans mammas namnsteckningåklart.
Rosorna jag gjort på mig själv. Den ena lite nyare än den andra.
Här har vi Ackes totempåle, fyfan vad stor den är!
Här har vi Hannes TODAY WAS A GOOD DAY-gadd. Efter en internetserie faktiskt.
Det var dom det. Och som avslutning visar jag den fina liljan som jag fick av Felix i torsdags. Han hade precis fixat till en tatuering på en tjej, ba snyggat till några streck liksom. Så var han så peppad på att gadda mer(som man blir), så han ville göra en lilja på mig. Och jag är inte den som är den, särskilt inte när det blir såhär fint;

1 kommentar:

Suzy Newbranch sa...

Den där liljan asså. FETT snygg!!