8.10.09

Sökord och män

En rolig sak att få veta är vad folk söker på för saker när de hamnar hos mig. De roligaste jag har här är "tur att han är död" och "schmäck". Bra ord som leder till mig. Sen får folk även fatt på mig genom att söka på "Näääk fri" och "Jerry Hoffmaestro". Och på tal om J så satt han och jag och ritade lite på salongen igår. Dels på en gaddning som varit på g i flera månader nu (som äntligen ska bli av) och dels på en ny grej. Han är snäll och härlig den där karln, så även hans kusin som också var på salongen igår. Honom har jag för övrigt tatuerat på foten, och han sa att det gjorde så ont så jag har lovat honom att han ska få tatuera MIG på foten. Ba för att ge igen liksom. Undrar om han minns det.
Men nä, nu ska jag duscha och sen lägga mig i min nybäddade säng. Så jäääävla skönt! Puss å kram bloggen!

Inga kommentarer: