13.9.09

Sur på det här;

Vidriga as, spyr i papperskorgar och SKRIKER istället för att prata, glor och sitter med sina fula munnar öppna som om de väntar på något. Vinglar omkring i sina dåligt skötta högklackade skor och har cigaretthål i strumpbyxorna. Pratar omotiverat och sluddrande ohörbart med folk de inte ens känner, tror att allt är ett hot. Står på perrongkanten och ser ut som att de ska ramla ner på spåret när det bara är en minut kvar tills tåget går. VIDRIGT! Det enda negativa med att jobba i bar är att åka hem efter ett pass. Servera fulla typer hela kvällen är helt ok, men att behöva åka hem omgiven av dem, asså där tar mitt tålamod slut. När jag åkte hem nu inatt var jag så sur att jag höll på att explodera. Ett jävla cepe stod på perrongen i Mariatorget och rökte när tåget kom, ställde sig i dörröppningen på tåget och fortsatte röka till samma sekund då dörrarna stängdes, och när han satte sig insåg jag att han kissat på sig, eller spillt riktigt precist på sina byxor. Och det här var en hyfsat snyggg kille i 20-års åldern. Ingen jävla håshare med ett 30-årigt missbruk bakom sig. Igår såg jag en ytterst välvårdad ung man iklädd frack och fluga och hela kittet, som KASTADE sig av tåget vid Östermalmstorg för att spy floooooooder. USCH!

Inga kommentarer: