2.9.09

Leaving on a jetplane

Då jag imorgon åker till Rom och har tretton(13) inlägg i min bilder-kategori kommer här en bild på just Rom;


Detta självklart av förekommen anledning, samt att ni som känner mig i alla fall någorlunda vet att jag är lite nojjig ibland, och en sak som absolut utlöser nojjlarmet för mig är när jag vet att jag har 13 av något någonstans, och ska placera mig och ev. nära och kära i en farlig farkost - till exempel ett flygplan.
Hur som helst, imorgon torsdag drar jag alltså till Roma, kommer hem på måndag igen! Det ska bli awesome.

I övrigt kan jag berätta att jag gaddade Hooman idag. Fräschade upp hans tio år gamla tatuering lite. Det blev och gick jättebra. Jag gaddade även igår, men då min chefs pappa. På honom gjorde jag en hand som håller i en orm. Bilder på båda dessa kommer förmodligen dyka upp så småning om. Men nu är det dags att duna. Jag ska gå upp kl fyra imorgon. Dvs om sex timmar! CIAO BLOGGEN CIAO!

Inga kommentarer: