5.8.09

Mästerverket

Heh idag fick jag ju göra ett mästerverk bland mästerverk alltså!

Frank, en vän till killarna på salongen, kom in idag och softade med oss. Efter ett tag berättade han att han ville tatuera den här solen som han hade med sig, men han hade ju inte bokat tid. Ingen av killarna hade möjlighet att göra den, så han ba "men durå Annie, det är ju skitbra träning!" jag ba "ysht vi KÖR!", så körde vi. Första helt egna tatueringen, även om motivet inte är direkt avancerat. Jag var fett ensam när jag gjorde den också, ingen hade ju tid att vara pappa och stå och klappa mig på axeln under tiden. Men det gick jättebra, och han blev cok nöjd. Jag fick mycket beröm av grabbarna. Så i min första gaddning fick jag öva på två av de (enligt grabbarna)jobbigaste grejerna - cirklar och linjer, och det blev fett bra! Nästa kund?

1 kommentar:

Malin Florhage sa...

Duktigaste Annie sooom vanligt =)
<3