31.8.09

Förlåt Alice

Det finns en gräns för hur länge man kan komma undan utan att blogga, det visar sig att den gränsen är nådd nu! Denna måndag börjar jag på nytt. Jag inleder med lite spridda skurar foton! Först och främst från när jag och Suzie åkte till Kolmården.

Här är vi peppade/bakfulla inför avfärd


Och om ni tror att det blir djur idag så GLÖM DÄ! Det här är det närmaste ett djur vi kommer:


Vi åkte linbanan och åt medtagen lunch i den. Det var mysigt och fint. Såhär fint:


Här är lite djur förresten ,och Susan a.k.a The dolphwhisperer (ej Lundgren tyvärr)


När vi kom hem igen hade Susans LB gjort pizza åt oss!


Och det var en fin helg. Asså saker som inte fick vara med på bild är tillexempel kräftmiddagen vi sög i oss kvällen innan, alla djur som fick sätta livet till för vår underhållning(obs inte sant), samt lite annat smått och gott som finns att avnjuta här samt här!

De senaste veckorna har dock varit lite slöa, jag har varit konstigt sjuk och sovit HELA TIDEN, samt bara softat hemma för att orka med livet. I söndags var jag dock på min mammas kusins landställe och plockade kantareller, var rural, åt god mat, chillade i hängmatta, doppade fötterna i havsvattnet, samt såg homegrown ut, sådär;


Och nu är det måndag, i två och en halv timma till. Den har varit god mot mig, denna måndag, om man bortser från några små perioder under dagen då jag mått mycket dåligt, illa till exempel. Nu känner jag mig dock som vid god vigör och ser fram emot tisdagen! Ser även fram emot onsdagen då jag ska tatuera Hooman. MEN mest ser jag fram emot torsdag! För då, kära bloggen, åker jag till Rom! Asså till Italien, med min mamma. Vi ska softa, dricka vin, titta på kultur, ragga italienare(jag) samt förhoppningsvis köra en dagsfylla på Colosseum.

Det var allt för idag. Jag ska lära mig mobilblogga, med tanke på att jag har en stor fin skärm att knappa på, samt ca 2 timmar downtime på tunnelbanan per dag. Perfekt bloggtillfälle! Puss å kram bloggen!