29.4.09

Kvalificerat dravel

Såhär såg jag ut imorse när jag förvred mitt anlete på helt nya sätt.

Angående idag har det fan inte hänt något alls värt att nämna! Förutom att jag fick en ;) av en kille på jobbet idag. Han ba "hejdå! *FLÖRTIG BLINK*" jag ba "hihihih", reducerad till en 14årig skolflicka i vanlig ordning. Dessvärre var den blinkande mannen inte någon av mina favoriter, så jag skärpte mig och slutade fnissa snabbare än man kan säga fort.

Öh ja så var det med den saken. Imorgon händer det lite grejer, det är ju "fräscht".
Men bäst ska det bli på fredag, för då ska jag och Suss chilla i solen med en öl eller två på en viss uteservering. LIVET, BLOGGEN, LIVET! :*
NU däremot ska jag faktiskt chilla i soffan med ett glas rosévin, innan jag knyter mig för att uppstiga ur min mjuka säng 06.00 imorgon. Klockan är elva och allt är väl!

Inga kommentarer: