7.11.09

Puffa Nimo samt gårdagen samt nuläget

Innan du börjar läsa; press play på videon här nere NU!
Ujuj idag är jag trött, minst sagt. Igår jobbade jag judit till 22, sen gick jag av mitt pass. Då stod Tisha(som jobbar i köket) och väntade snällt på mig, sen hade vi fest i baren. Vi inledde mjukt med tre timmar TJEJSNACK, den du! Nimo kom förbi också och chillade ett tag, honom gillar jag verkligen. Han är bra och genuin liksom. How ever, när den festen var över tog vi en taxi till Berns och festade lite mer. Väl där träffade jag Mackish och Näääken, också nice nice nice. Riktigt fina snälla personer allihop asså.

Nu ska jag fan äta en pizza, sen gå till systemet, sen sy lite, sen fix up look sharp för födelsedag hos Susan!

Gårdagens soundtrack var denhääääär låten;


Älskar introt... "Näääk... ser du, kolla, kollakollakolla!! Ser du? Aaaabooou!"
Fan låt mig göra lite mer reklam asså, ladda ner mixtapsen Brush från en annan Mush 1&2 på http://www.nimocheebs.com/. Bästa

Inga kommentarer: