12.12.08

Igår var jag hos Malan en sväng och firade födelsedag. Det var fint, jag fick träffa både hennes familj(det var längesen) och hennes lägenhet(vi har aldrig träffats tidigare). Drack lite bubbel, käkade lite tårta, och sen skjuts hem på det! Helt klart bra kväll!

Men så.
Jag drar till landet imorgon. Eller idag, alltså om några timmar. Kommer hem igen söndag.
Jag har inte packat eller så, men jag har målat. Min morbida idol Dahmer... det blir sjukare och sjukare det här, men nån måste ju måla de keffa killarna också.

4 kommentarer:

Malin Florhage sa...

Ååhh jag älskar den!!!

Annie sa...

Åååååh och den älskar diiig!!

Masajada sa...

från wikipedia: Accusations soon surfaced that Dahmer had practiced necrophilia, and cannibalism. In trial he confessed to attempting a form of trepanation in order to create so-called "zombies."

härlig kille

Anonym sa...

ANna. Du vet da vi sag en Modigliani och nastan borjade grata. Jag hade ett sant moment nar jag sag denna bild.